لاغری در افسریه و مسعودیه

دیگر جای نگرانی نیست چرا که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیدایش دستگاه‌های امروزی می‌توان بدون هیچگونه سختی و یا عارضه ای طی چند جلسه درمان به صورت موضعی کاملاً چربی‌های زائد هر یک از نواحی دلخواه بدن خود را حذف نمود. کلینیک لاغری لمیس افسریه و مسعودیه یکی از مجهزترین کلینیک‌های زیبایی در حوزه لاغری موضعی با دستگاه‌های پیشرفته امروزی است.

شما نیز اگر از چربی‌های زائدی که با هیچ یک از رژیم‌های غذایی دشوار و یا ورزش‌های سنگین قابل رفع نیستند خسته شده‌اید و سعی دارید با روشی بسیار آسوده از شر آنها برای همیشه رهایی یابید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

لاغری موضعی با rf در افسریه

لاغری با دستگاه آر اف روشی ایمن و غیر تهاجمی است که می‌تواند در کنار حذف چربی‌های موضعی شما به سفت شدن پوست شما نیز کمک بسیاری نماید؛یعنی در عین حال که به کمک این امواج می‌توان چربی‌های زائد را حذف نمود،می‌توان پوستی صاف،شاداب،یکدست و بدون افتادگی را نیز به ارمغان آورد.

این مسئله‌ای است که به عنوان دغدغه بسیاری از زیباجویان به حساب می‌آید چرا که از طریق رژیم‌های غذایی،پوست دچار افتادگی زیادی شده و ظاهر مطلوب خود را از دست می‌دهد؛اما با استفاده از دستگاه لاغری rf نه تنها پوست دچار هیچ گونه شل شدگی نخواهد شد،بلکه بهتر از روز اول نیز ظاهر شاداب خود را حفظ می‌نماید.

سیستم دستگاه‌های لاغری rf به این صورت است که همانگونه که از نام آن نیز پیداست از طریق امواج رادیو فرکانسی و گرمای ساطع شده توسط این امواج می‌تواند نقش بسیار موثری در هدف قرار دادن لایه‌های مختلف پوستی و همچنین چربی‌های زائد موجود در هر یک از این لایه‌ها و شکستن آنها از طریق گرمای ایجاد شده و همچنین دفع طبیعی از طریق  بدن فرد داشت.

در واقع اگر بخواهیم به طور جامع‌تر توضیح دهیم گرمای ساطع شده از طریق امواج دستگاه لاغری rf منجر به اسید‌های چرب در سیستم لنفاوی شده و در نهایت هنگامی که این اسیدهای چرب آزاد شده و در واقع سلول‌های چربی خرد و شکسته می‌شوند بدن بدون هیچگونه آسیب و عارضه‌ای به طور طبیعی لاغر خواهد شد.

در مورد مکانیزم سفت شدن پوست همزمان با لاغری بدن اگر بخواهیم توضیح کوتاهی به شما ارائه دهیم تا منجر به درک بهترتان شود باید بگوییم که از آنجایی که فرایند گرم شدن پوست حین ساطع شدن امواج رادیو فرکانسی منجر به انقباض فیبرهای کلاژن در پوست می‌شود؛ این انقباض ایجاد شده پوست را سفت‌تر و جذاب‌تر می‌سازد و همچنین به دلیل افزایش متابولیسم فیبروبلاست‌ها کلاژن و الاستین که از عوامل اصلی جوانسازی پوست هستند، زیر سطح پوست تولید می‌شود.

دستگاه لاغری rf تا به اینجا که توضیحاتی در مورد مکانیزم کار آن برایتان ارائه دادیم، مسلم است که به هیچ عنوان دستگاهی تهاجمی محسوب نمیشود شما می‌توانید با خاطری آسوده طی چند جلسه درمان بسته به میزان چربی‌های زائدتان در کلینیک لمیس از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید.

دستگاه آر اف چگونه باعث از بین رفتن سلولیت و لاغری موضعی می‌شود؟

از دیگر کاربردهای دستگاه لاغری rf همانگونه که اشاره شد،حذف سلولیت‌های مختلف ایجاد شده در بدن به علت افزایش وزن می‌باشد؛که می‌تواند ظاهری نامطلوب را به بدن شما ببخشد و مانعی برای راحتی شما در پوشیدن لباس‌های دلخواهتان و همچنین کاهش اعتماد به نفس شما باشد.

دستگاه rf با تکنولوژی پیشرفته‌ای که داراست در کنار لاغری موضعی می‌تواند به حذف سلولیت‌های ایجاد شده در قسمت‌های مختلف بدن از طریق امواج رادیو فرکانسی نیز کمک بسیاری نماید.این گرمای ایجاد شده کاملاً کنترل شده و به میزانی مشخص می‌باشد هیچگونه آسیبی را برای پوستتان ایجاد نمی‌کند.

پس شما نیز اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از سلولیت‌هایتان در نواحی شکم و پهلو یا حتی پشت ران‌ها و در ناحیه باسن و رنج می‌برید،می‌توانید از این دستگاه بدون هیچ گونه خطری برای رفع این سلولیت‌های مزاحم استفاده نمایید.

فواید و کاربردهای دستگاه لاغری rf

همانگونه که می‌دانید فواید و کاربردهای متعدد دستگاه‌های لاغری عاملی اصلی است که امروزه بسیاری از زیباجویان را از انجام عمل‌های جراحی سنگین که بسیار پر عارضه و خطرناک هستند،باز داشته است.تعدادی از مهمترین مزایایی که دستگاه لاغری rf را  بسیار مورد توجه عموم قرار داده است،موارد زیر را در بر می‌گیرد:

۱) دستگاه آر اف به سطح پوست شما هیچگونه آسیبی نمی‌زند و پوست را نمی‌سوزاند.

٢) از تفاوت‌های اصلی دستگاه rf و با سایر روش‌های تهاجمی این است که این دستگاه از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

٣) حتی طی یک جلسه درمان با دستگاه rf می‌توان نتایج قابل توجهی از این روش مشاهده نمود.

۴) جلسات درمانی با دستگاه rf به حداکثر ۲۰ الی ۳۰ دقیقه از شما زمان می‌گیرد در نتیجه اگر شاغل هستید نیز می‌توانید در تایمی کوتاه از این روش برای حذف چربی‌های زائدتان استفاده نمایید.

۵) بلافاصله پس از استفاده از روش لاغری rf می‌توانید به تمامی فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهید و نیاز به گذراندن هیچگونه دوره نقاهتی نخواهید داشت.

۶) لاغری با آر اف و بدون نیاز به هیچگونه بیهوشی صورت می‌گیرد در نتیجه این امر می‌تواند بسیاری از عارضه‌های ناشی  از  بی هوشی برای بسیاری از درمان‌های لاغری را کاهش دهد.

٧) هزینه لاغری با دستگاه rf و بسیار مناسب بوده و عموم افراد می‌توانند از این روش برای حذف چربی‌های زائد خود استفاده نمایند بر خلاف روش‌هایی مانند لیپوماتیک و غیره که جزو عمل‌های جراحی تهاجمی و پرهزینه محسوب می‌شوند این درمان می‌تواند برای تمامی اقشار جامعه روشی مناسب و کم هزینه محسوب شود.

٨) همان گونه که در قسمت قبل گفته شد‏rf نه تنها منجر به لاغری موضعی می‌شود بلکه می‌تواند به طور همزمان به سفت شدن پوست و رفع سلولیت پوست نیز کمک بسیاری نماید.

٩) درمان با آر اف برای هیچ یک از قسمت‌های بدن محدودیتی ندارد و شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه از شر چربی‌های زائد خود در تمامی قسمت‌های بدن از جمله شکم،پهلو،بازوها،باسن ران و غیره رهایی یابید.

اقدامات لازم برای قبل و بعد از استفاده از دستگاه لاغری آر اف

آر اف درمانی از روش‌های غیر تهاجمی است که استفاده از آن برای عموم افراد آزاد بوده و تجربه نشان داده که عوارض جانبی این روش نیز در صورت مراجعه به افراد متخصص مانند متخصصان کلینیک لمیس افسریه،بسیار کم است.اما لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه آر اف نیز مانند سایر دستگاه‌ها و روش‌های زیبایی اگر با رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از این درمان صورت گیرد،می‌تواند نتایجی مطلوب ‌تر و ماندگارتر از خود بر جای بگذارد.

تعدادی از مراقبت‌های ضروری قبل و بعد از آر اف درمانی موارد زیر را در بر می‌گیرند:

  • حتماً پس از لاغری با دستگاه آر اف و همچنین قبل از این درمان به صورت روزانه ۸ لیوان آب بنوشید این عمل می‌تواند به دفع چربی‌های زائد شما در مدت زمانی کوتاه‌تر کمک بسیاری نماید.
  • نیاز است پس از لاغری با rf حتماً از یک رژیم غذایی سبک پیروی نمایید این امر می‌تواند در ماندگاری اثرات درمان شما در طولانی مدت نقش موثری داشته باشد.
  • در صورتی که قادر هستید پیاده ‌روی روزانه حتی برای مدت زمانی کوتاه می‌تواند در اثرگذاری بیشتر نتیجه آر اف درمانی شما نقش موثری داشته باشد.
  • حداقل یک هفته قبل از استفاده از دستگاه لاغری rf از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری نمایید.
  • از انجام هرگونه کاری که منجر به تحریک پوست ناحیه مد نظرتان می‌شود خودداری نمایید آفتاب گرفتن و یا استفاده از لایه بردارهای پوستی و اعمال این چنینی می‌توانند قبل از این درمان منجر به التهاب و تحریک پوست شما شوند
  • طبق دستورات پزشک که در صورت نیاز از کرم‌های پوستی یا داروهای تجویز شده و رژیم غذایی ارائه شده پیروی نمایید.
  • ممکن است تا ساعاتی پس از درمان با rf احساس سوختگی و یا گزگز شدن و التهاب داشته باشید جای نگرانی نیست چرا که پس از مدت زمانی کوتاه این
  • اثرات به طور کامل از بین خواهد رفت.
  • بلافاصله پس از این درمان از رفتن به سونا و جکوزی و یا حمام با آب داغ خودداری نمایید.
  • سعی کنید تا ۷۲ ساعت و پس از درمان با آر اف به انجام فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی سبک یا ورزش‌های هوازی بپردازید چرا که پس از این درمان غدد لنفاوی در حال دفع چربی‌های آزاد شده هستند و هر یک از این ورزش ها می‌تواند به تحریک غدد لنفاوی کمک بسیاری نماید.
  • در صورتی که التهابات و یا قرمزی‌های روی سطح پوستتان تا مدتی پس از درمان به طور کامل رفع نشد جای نگرانی نیست چرا که می‌توانید با مشورت پزشک به طور کامل به بهبود شرایط کمک نمایید

تعداد جلسات مورد نیاز لاغری در افسریه

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان با دستگاه rf  بسته به شرایط هر شخص نسبت به فرد دیگر متفاوت است چرا که با توجه به میزان چربی موجود در ناحیه مد نظر و همچنین وسعت ناحیه‌ای که قصد حذف چربی‌های زائد آن را دارید،می‌تواند تعداد جلسات درمانی برای جوابگیری از این روش متفاوت باشد. باید در نظر داشت که بسته به تجویز متخصصی که به آن مراجعه می‌نمایید، در طی فواصل زمانی مشخص باید به کلینیک مد نظر خود جهت استفاده از دستگاه rf  مراجعه نمایید.عموماً این دوره درمانی از ۸ تا ۱۰ جلسه بوده که در فواصل زمانی یک هفته‌ای اتفاق می‌افتد.

بهترین کاندیدای استفاده از دستگاه لاغری در افسریه

دستگاه لاغری rf از درمان‌های بی‌خطر و کم ضرر بوده که انجام آن برای بیشتر افراد جامعه بدون هیچ گونه آسیبی صورت می‌گیرد اما باید در نظر داشت که استفاده از دستگاه rf نیز مانند بسیاری از دستگاه‌های پرطرفدار پزشکی می‌تواند برای برخی افراد با شرایطی خاص و نتیجه‌ای نامطلوب را به ارمغان آورد. شرایط موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  • افرادی که طی شش ماه اخیر تزریق ژل لب ,چربی و یا تزریق بوتاکس انجام داده‌اند.
  • بانوانی که در دوران بارداری و یا شیردهی قرار دارند نمی‌توانند کاندیدای مناسبی برای استفاده از دستگاه لاغری rf باشند.
  • به طور کلی افرادی که دارای پروتز فلزی در بدن خود هستند نمی‌توانند از این درمان برای لاغری خود استفاده نمایند چرا که گرم شدن پروتز‌های فلزی توسط امواج ساطع شده می‌تواند منجر به ایجاد سوختگی شود.
  • بهتر است افرادی که درگیر بیماری‌های خاص هستند از استفاده از دستگاه rf خودداری نموده و یا در صورت نیاز با پزشک خود مشورت نمایند به طور کلی این درمان به بیماران سرطانی و قلبی توصیه نمی‌شود.
  • آر اف درمانی برای کسانی که در ناحیه مد نظر دچار سوختگی تاول یا مشکلات پوستی هستند می‌تواند انتخاب مناسبی نباشد.

ماندگاری لاغری با دستگاه rf کویتیشن

مدت زمان ماندگاری درمان با rf به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی چون رعایت تغذیه ,سن وژنتیک می‌توانند همگی تاثیر شایانی در مدت زمان مشاهده ی  نتایج پس از درمان با آر اف داشته باشند. به طور کلی نتیجه حاصل از درمان با دستگاه لاغری rf از ۱۲ ماه تا ۱۸ ماه پس از اولین جلسه درمان متفاوت است البته که همانگونه که گفته شد این ماندگاری در افراد مختلف فرق می‌کند. کلینیکی که برای استفاده از دستگاه rf به آن مراجعه می‌نمایید و همچنین انجام اصولی این درمان نیز می‌تواند نقش موثری در ماندگاری این روش داشته باشد. کلینیک زیبای لمیس واقع در مسعودیه با بیش از چندین سال سابقه درخشان در زمینه لاغری موضعی با دستگاه به شما این مژده را می‌دهد که در صورت رعایت نکات ذکر شده تا مدت زمانی طولانی پس از استفاده از دستگاه rf شاهد نتیجه حاصل از این متد باشید.

عوارض جانبی لاغری با دستگاه در افسریه

عوارض جانبی دستگاه لاغری rf و بسیار محدود می‌باشد به گونه‌ای که بسیاری از افراد در صورتی که جزو کاندیدای مناسب استفاده از این روش باشند هیچگونه عارضه‌ای را تجربه نخواهند کرد. از شایع‌ترین مواردی که پس از استفاده از دستگاه لاغری rf در زیباجویان دیده می‌شود کمی تورم و قرمزی و در مواردی نادرتر کبودی است که پس از گذشت حداکثر ۷ الی ۱۰ روز پس از درمان این موارد به راحتی از بین خواهند رفت.

در مواردی اندک‌تر نیز مشاهده شده که برخی افراد با استفاده از دستگاه rf دچار سوختگی موضعی شدند که این امر عموماً در صورت مراجعه به افرادی که تخصص کافی در این زمینه ندارند به وجود خواهد آمد. کلینیک لمیس با سالیان سال تجربه در این زمینه تا به حال هیچگونه عارضه‌ای نظیر سوختگی را بر روی پوست بیمار بر جایی نگذاشته و مفتخریم که تمامی مراجعین ما بدون تجربه هیچ مشکلی و با رضایت کامل از این دستگاه در مجموعه ما استفاده نموده اند.

هزینه ناشی از حذف چربی‌های موضعی از طریق دستگاه لاغری آر اف

هزینه لاغری با دستگاه rf بسته به عوامل متعددی دارای تفاوت‌های بسیاری است. با توجه به شرایط هر فرد و بسته به میزان چربی ناحیه مد نظر و یا وسعت آن ناحیه و همچنین مرکزی که با آن برای دریافت خدمات مراجعه می‌نمایید و موقعیت جغرافیایی کلینیک مد نظرتان می‌تواند در هزینه ناشی از لاغری با آر اف تفاوت‌های بسیاری ایجاد شود. در نتیجه برای اطلاع دقیق از قیمت جلسات لاغری با دستگاه پرطرفدار rf نیاز است به طور حضوری از مشاوره‌های کلینیک زیبایی مد نظرتان بهره از هزینه دقیق درمان نیز مطلع شوید . متخصصین لاغری مجموعه لمیس در افسریه و مسعودیه همه روزه آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما عزیزان هستند در نتیجه شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از شرایط و قیمت جلسات با مشاورین مجموعه لمیس در تماس باشید.

کویتیشن چیست و چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه لاغری کویتیشن نیز مانند دستگاه rf یکی از روش‌های حذف چربی‌های موضعی بدون آسیب رسانی به سایر نواحی بدن و رسیدن به اندام دلخواه بدون هیچگونه عارضه جانبی و در کوتاه مدت است. استفاده از روش لاغری غیر تهاجمیه کویتیشن می‌تواند شما را در راه رسیدن به اندام دلخواهتان و همچنین داشتن کمر و ران‌هایی باری که در کوتاه مدت یاری بسیاری نماید. همانگونه که می‌دانید دستگاه کویتیشن نیز مانند دستگاه rf از امواجی مخصوص و برای شکستن بافت‌های چربی و حذف آنها از بدن استفاده می‌نماید. کویتیشن که به کویتیشن اولتراسوند نیز معروف است از طریق امواج هدفمند اولتراسوند و با نفوذ به سطح بدن می‌تواند نقش موثری در شکستن و از بین بردن چربی‌های زائد ناحیه مد نظر شما داشته باشد. در واقع لاغری با کویتیشن به این صورت است که از امواج التراسونیک به صورت هدفمند برای شکستن چربی‌های ناحیه مد نظر بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف آن ناحیه استفاده می‌شود.

استفاده از دستگاه کویتیشن امروزه برای کانتورینگ و پیکرتراشی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد و جایگزین بسیار مطمئن و مناسبی برای افرادی است که خواهان انجام روش‌های پر خطری مانند لیپوماتیک بوده‌اند. همان گونه که گفته شد در این روش از امواجی مخصوص که برای بدن با هیچگونه ضرری همراه نیستند برای شکستن بافت چربی استفاده می‌شود و نهایتاً نیز این چربی‌های آزاد شده توسط سیستم لنفاوی بدن مانند روش آر اف دفع خواهد شد.

استفاده از دستگاه کویتیشن روشی است مطمئن که به کمک آن می‌توان چربی‌های زاد و همچنین سلولیت‌های موجود در هر ناحیه‌ای از بدن را به راحتی و بدون نیاز به عمل جراحی برطرف نمود. در واقع ارتعاشات ناشی از امواج التراسونیک در روش لاغری با کویتیشن آنقدر زیاد است که این چربی‌های شکسته شده به شکل مایع در می‌آیند و نهایتاً نیز کبد منتقل شده و از طریق ادرار به راحتی و بدون نیاز به عامل خارجی از بدن فرد دفع می‌شوند.

کاربردهای دستگاه لاغری کویتیشن

کاربردهای دستگاه لاغری کویتیشن به گونه‌ای متعدد است که شما می‌توانید طی یک جلسه درمان با این دستگاه در کنار لاغری موضعی از خدمات ویژه دیگر این دستگاه نیز استفاده نمایید. تعدادی از مهم‌ترین و بهترین خدماتی که این دستگاه در کنار لاغری موضعی به شما ارائه می‌دهد می‌تواند موارد زیر را در بر داشته باشد.

  • رفع سلولیت
  • صاف کردن سطح پوست
  • کانتورینگ و تصحیح فرم بدن
  • بالاتر بردن خاصیت ارتجاعی پوست
  • بهبود کیفیت پوست
  • کاهش چربی به صورت موضعی و در ناحیه مد نظر شما

مزایای لاغری با دستگاه کویتیشن

یکی از علت‌هایی که امروزه بیشتر افراد به دستگاه‌های لاغری روی آوردند مزایای متعدد این روش‌ها نسبت به سایر روش‌های تهاجمی است که نیازمند جراحی‌های سنگین و دارای عوارضی دشوار و جبران ناپذیر است. مسلم است که با وجود دستگاه‌های لاغری و تکنولوژی‌های امروزی که با هیچ گونه عارضه‌ای همراه نیستند و دوره نقاهت کوتاه مدت و هزینه‌ای اندک نیز دارند دیگر بیشتر افراد به جای روی آوردن به جراحی‌های دشواری چونلیپوماتیک از این متدها برای رسیدن به اندام دلخواهشان استفاده می‌کنند. مزایای دیگر استفاده از دستگاه‌های لاغری مانند کویتیشن که در ادامه به آنها اشاره می‌نماییم نیز از اصلی‌ترین عامل‌های روی آوردن بیشتر زیباجویان به این درمان‌ها هستند.

  • نتایج حاصل از لاغری با دستگاه کویتیشن حتی پس از اولین جلسه مراجعه جهت درمان نیز کاملا قابل مشاهده است.
  • درمان با دستگاه لاغری کویتیشن کاملاً بی‌خطر بوده و با هیچگونه عارضه جانبی جدی همراه نیست.
  • در این روش بیمار نیاز به هیچ گونه بیهوشی ندارد و همین امر خطرات این درمان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • هزینه ناشی از لاغری با دستگاه کویتیشن نسبت به سایر روش‌های جراحی بسیار مناسب‌تر است.
  • این روش با استفاده از امواج التراسونیک صورت می‌گیرد که برای بدن هیچگونه عارضه‌ای را به همراه ندارد و به بافت‌های اطراف ناحیه مد نظر نیز آسیبی وارد نمی‌کند.
  • درمان با روش کویتیشن بسیار سریع صورت می‌گیرد و هر جلسه درمان نیازمند صرف زمان کوتاهی است نین شما می‌توانید در صورتی که شاغل هستید بدون نیاز به مرخصی بلافاصله پس از کویتیشن درمانی به فعالیت‌های روزانه‌تان ادامه دهید.
  • در صورتی که آستانه تحمل درد پایینی دارید استفاده از دستگاه کویتیشن برای شما بلامانع است چرا که در این روش شما طی جلسه درمان تنها کمی احساس گرما خواهید داشت و هیچ‌گونه دردی را حس نخواهید کرد.
  • از مهمترین مزایای دستگاه کویتیشن این است که این متد در تمامی قسمت‌های بدن قابل استفاده است و شما می‌توانید به کمک آن چربی‌های زائد هر ناحیه‌ای که مد نظرتان هست را به طور کلی حذف نمایید.
  • به نسبت هزینه کم نتایج حاصل از درمان با کویتیشن به صورت طولانی مدت باقی می‌ماند و حتی در صورت رعایت رژیم‌های غذایی اصولی شما می‌توانید تا سالیان سال پس از این درمان شاهد نتایج حاصل از آن باشید.

مراقبت‌های قبل و بعد از لاغری با کویتیشن در افسریه

مراقبت‌های قبل وبعد از لاغری با دستگاه کویتیشن بسیار ساده است به گونه‌ای که تمامی افراد می‌توانند با رعایت آنها در کنار اینکه نتیجه ای مطلوب از این متد کسب می‌نماید،در طولانی مدت نیز شاهد اثرات ناشی از درمان با کویتیشن باشند. تعدادی از مراقبت‌های ساده و ضروری پس از استفاده از دستگاه لاغری در افسریه و مسعودیه عبارت است از:

  • پس از استفاده از این دستگاه حتماً به میزان کافی آب بنوشید چرا که این امر می‌تواند نقش موثری در دفع سریعتر چربی‌ها از بدن شما از طریق ادرار داشته باشد.
  • بهتر است پس از استفاده از این دستگاه برای مدت کوتاهی استراحت نمایید تا در صورت بروز هرگونه التهاب و یا کبودی دچار مشکلی جدی نشوید.
  • از انجام ورزش‌های سنگینی که منجر به تعریق ناحیه مد نظر می‌شود تا مدتی پس از این درمان جلوگیری کنید.
  • پیاده‌روی و ورزش روزانه را به عنوان فعالیت همیشگی خود پس از استفاده از دستگاه کویتیشن برای مشاهده نتیجه آن تا طولانی مدت قرار دهید.
  • مصرف چربی و فست فود را تا حد زیادی کاهش داده و برای ثبات نتیجه حاصل از این درمان از یک رژیم غذایی مطمئن پیروی کنید.
  • در صورتی که داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً پیش از استفاده از این دستگاه با پزشک مشورت نمایید تا در صورت نیاز قبل از این درمان دارو را به طور کامل قطع کنید.
  • پس از استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن نیز در صورت تجویز پزشک از کرم‌ها و داروهای تشخیص داده شده در زمان مشخص استفاده نمایید.
  • حداقل از ۴۸ ساعت قبل از استفاده از این دستگاه از استعمال دخانیات و استفاده از مشروبات الکلی خودداری نمایید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه‌گیری از دستگاه لاغری کویتیشن

از آنجایی که لاغری با دستگاه کویتیشن برای هر فردی به صورت اختصاصی صورت می‌گیرد و شرایط خاص خود را داراست نمی‌توان برای همه افراد با شرایط جسمانی و میزان چربی‌های متفاوت تعداد جلسات مشخصی را برای جوابگیری از این روش در نظر گرفت.برای اطلاع دقیق از تعداد جلسات مورد نیازتان لازم است تا به صورت حضوری به متخصص مجموعه لمیس مراجعه نمایید و تمامی سوالاتی که ذهنتان را در خصوص این درمان درگیر کرده به راحتی جواب دهید.

اگر بخواهیم یک قاعده کلی برای بیشتر افراد در نظر بگیریم عموماً طبق مشاهدات انجام شده افراد مختلف با شرایط جسمی متفاوت از ۱ تا ۳ جلسه درمان با کویتیشن نیاز دارند تا به نتایج دلخواهشان دست یابند. هر جلسه لاغری در افسریه و در مرکز لمیس با روش کویتیشن از ۴۵ دقیقه تا یک ساعت از شما زمان می‌برد و فواصل زمانی بین جلسات نیز بسته به تشخیص پزشکتان از دو روز تا یک هفته و یا گاهی تا دو هفته متفاوت است.

البته که دیده شده بسته به شرایط هر فردی ممکن است تا ۶ جلسه نیاز باشد تا بتوانید به نتیجه‌ای کاملاً مطلوب و دلخواه را از این درمان مشاهده نمایید پس اگر شما نیز قصد دارید دانیده که چه تعداد جلسه درمان با کویتیشن برای شما مناسب است همین احالا برای دریافت مشاوره‌های لازم از کلینیک زیبایی لمیس افسریه با شماره‌های درج شده در سایت ارتباط حاصل نمایید.

لاغری با کویتیشن برای چه افرادی مناسب و برای چه افرادی غیر مجاز است

کویتیشن نیز مانند بسیاری از روش‌های لاغری ممکن است برای برخی از افراد جوابدهی بهتری نسبت به سایر افراد داشته باشد. به طور کلی برای جوابگیری از لاغری با دستگاه کویتیشن نیاز است انتظارات واقع بینانه‌ای داشته باشید و به صورت موضعی در ناحیه خاصی از بدن دچار چربی باشید و این چربی در حجم زیاد و در تمامی قسمت‌های بدن پخش نشده باشد. چرا که در این صورت نیاز است تا در ابتدا به پزشک متخصص تغذیه مراجعه نموده و کاهش وزن اصولی داشته باشید و یا از روش‌های دیگری مانند عمل بای پس معده برای کاهش وزن خود استفاده نمایید چرا که این درمان تنها می‌تواند به صورت موضعی میزان کمی از چربی‌های نواحی خاصی از بدن را کاهش دهد و برای کاهش حجم چربی‌های زیاد نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد. سیگاری نبودن و داشتن سلامت کلی کافی بدن نیز از ضروری‌ترین و ابتدایی‌ترین شرایطی است که نیاز است برای استفاده از درمان با کویتیشن آنها را در نظر بگیرید.

به طور کلی ممکن است کویتیشن برای برخی از افراد نیز جوابدهی‌های لازم را نداشته باشد و درمانی دیگری مناسب افرادی با این شرایط باشد. تعدادی از گزینه‌هایی که واجد شرایط استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن نیستند موارد زیر را شامل می‌شود:

  • افراد زیر ۱۸ سال
  • بانوان باردار و شیرده
  • افرادی که درگیر بیماری‌های خاصی چون صرع هستند.
  • افرادی که پوستشان دارای افتادگی بیش از حد است.
  • کسانی که چین پوستشان بیشتر از ۲ سانتی‌متر می‌باشد.
  • کسانی که دارای عفونت و یا التهاب در ناحیه مد نظر هستند.
  • کسانی که دارای ضربان سازهای قلب و یا ایمپلنت‌های فلزی در نواحی مختلف بدن خود هستند.
  • کسانی که مبتلا به بیماری‌های انعقادی هستند و یا در حال حاضر داروهایی مصرف می‌کنند که می‌تواند منجر به لخته شدن خون شود.
  • افراد مبتلا به بیماری‌هایی نظیر دیابت.

عوارض دستگاه کویتیشن

دستگاه کویتیشن نیز مانند دستگاه rf از عارضه‌های جانبی متعددی برخوردار نیست و در صورت مراجعه به متخصصین در این زمینه می‌توانید درمانی کاملاً بی‌خطر را تجربه کنید اما اگر بخواهیم از مضرات و مشکلات این روش کمی برایتان شرح دهیم و باید بگوییم که ممکن است پس از درمان باویتیشن کمی احساس فرورفتگی و یا برآمدگی روی سطح پوست خود داشته باشید که عموماً طی جلسات بعدی پس از درمان این مشکلات به راحتی از بین خواهند رفت. از دیگر مشکلات دستگاه کویتیشن این بوده که این روش در مقایسه با روش‌هایی چون لیپوماتیک از کاهش حجم چربی کمتری برخوردار بوده و نیاز است در کنار این درمان از رژیم غذایی سفت و ورزش‌های روزانه پیروی نمایید. در آخر نیز باید بگوییم که پس از استفاده از این متد ممکن است کمی احساس سوختگی،گزگز، کبودی، تشنگی و یا سردرد داشته باشید که در صورت طولانی مدت شدن هر یک از این علائم نیاز است تا با پزشک خود مشورت نمایید.

سخن نهایی

هر یک از دستگاه‌های لاغری اعم از دستگاه لاغری rf و کویتیشن می‌توانند بسته به شرایط فردی هر شخص برای فردی مناسب‌تر از دیگری باشند در نتیجه برای اطلاع دقیق از این موضوع که کدام یک از این دو دستگاه برای شما انتخاب مناسب‌تری است نیاز است با متخصصین این زمینه مشورت کافی داشته باشید. البته که در بسیاری از موارد در کلینیک‌های زیبایی به صورت ترکیبی از دو دستگاه آر اف و کویتیشن برای نتیجه‌گیری بهتر استفاده می‌شود.

کلینیک لمیس افسریه با در برداشتن هر دو مورد از دستگاه‌های rf و کویتیشن به شما این امکان را می‌دهد که متناسب با نیازتان هر یک از این دستگاه‌ها را برای هدف مد نظرتان استفاده نمایید. تیم متخصصین حرفه‌ای زمینه لاغری با دستگاه آر اف کویتیشن پاندورا همه روزه آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز در راستای کسب بهترین نتیجه ممکن از هر یک از این درمان‌ها هستند.

شما می‌توانید با خاطری آسوده و بدون هیچگونه نگرانی در مرکز زیبایی لمیس، لاغری در افسریه را بدست آورید. لمیس با بیش از چندین سال سابقه درخشان در این زمینه به شما این تضمین را می‌دهیم که با صرف هزینه اندک تنها طی چند جلسه استفاده از هر یک از دستگاه‌های و کویتیشن بتوانید نتایج دلخواه خود را به راحتی کسب نمایید.