تزریق ژل لب

تزریق ژل لب

تصویر تزریق ژل لب در افسریه و مسعودیه

تزریق ژل لب یا فیلر لب برای پر کردن، حجم دهی به لب ها و نیز اصلاح طبیعی فرم لب ها توسط متخصص پوست در کلینیک لمیس واقع در افسریه و مسعودیه صورت می گیرد. تزریق ژل لب به مدل های متفاوتی مانند مدل عروسکی یا باربی، مدل روسی، مدل روسی و چاکدار وغیره انجام می شود و شما می توانید توسط متخصصین حرفه ای کلینیک لمیس واقع در شرق تهران خدمات مربوط به تزریق ژل لب های خود را توسط پزشک متخصص انجام دهید.در ادامه ی این مطلب قصد داریم تمامی اطلاعات مفیدی که به جهت تزریق ژل لب ملزم است بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.پس تا انتهای این مطلب با مجموعه ی ما همراه باشید.

ژل لب چیست؟

فیلرهای لب عموما بر پایه‌ی اسید هیالورونیک هستند و طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برندهای مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ی بیماران بدون عمل جراحی انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. تزریق ژل یا فیلر لب به منظور افزایش حجم و تقارن لب های بالا و پایین انجام می شود و شما می توانید بدون نیاز به جراحی های تهاجمی در مدت زمانی کوتاه به فرم دلخواه لب های خود دست یابید.دیگر جای نگرانی نبست چراکه می توان حتی در یک جلسه تزریق از طریق فرمدهی و افزایش حجم لب ها جذابیت چهره را چند برابر نمود.در مرکز لمیس تزریق ژل لب توسط بهترین برند های روز دنیا و توسط پزشکانی حاذق صورت می گیرد و شما می توانید با دریافت مشاوره های لازم داشتن  فرم لب هایی بی نقص را تجربه نمایید.تزریق ژل لب به مدل های مختلفی صورت می گیرد که در ادامه به چند مورد از پرطرفدار ترین اشکال آن ها شاره نموده ایم.

انواع مدل های تزریق ژل لب در افسریه و مسعودیه

در کلینیک زیبایی لمیس واقع در افسریه و مسعودیه انواع مدل های تزریق ژل لب اعم از روسی،طبیعی،عروسکی،چاکدار و غیره با قیمت هایی مناسب صورت می گیرد و هر فرمی از لب ها حتی لب هایی مشابه بازیگران مشهور هالییودی برای شما با بهترین و جدید ترین متد های روز دنیا انجام می شود.در ادامه به منظور بالا تر بردن اطلاعات شما زیباجویان عزیز به تعدادی از مدل های جذاب و پرطرفدار در کلینیک های زیبایی معتبر اشاره نموده ایم تا شما نیز بتوانید با اطلاعات کافی تزریق ژل لب های خود را انجام دهید.

ژل لب روسی در افسریه و مسعودیه

 ژل لب روسی مدلی است که امروزه بیشتر از هر زمان دیگری  مورد محبوبیت واقع شده است. در این روش از تزریق فیلر لب، توجه ویژه ی پزشک  به برجسته شدن و نمایان شدن حداکثری حدود لب ها  مشابه با لب های هنرپیشه های روسی می باشد. اما اگر شما هم به مدل روسی برای تزریق ژل لب علاقه مند شده اید، باید توجه داشته باشید که تبحر و تجربه پزشک برای گرفتن بهترین نتیجه از این اقدام زیبایی بسیار حائز اهمیت است و در صورتی که تکنیک تزریق به خوبی انجام نشود، نتیجه آن اردکی شدن لب ها خواهد بود که ظاهر صورت شما را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر منفی قرار می دهد.

ژل لب طبیعی یا نچرال

ژل لب طبیعی از مدل هایی است که همه روزه و در هر زمان شیک و زیباست و به این منظور طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. داشتن لب هایی زیبا، خوش فرم و در عین حال طبیعی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری می گذارد. همانطور که میدانید با تزریق ژل لب مدل نچرال می توان لب های باریک و کوچک را به حالت کاملا طبیعی، حجیم و زیبا در آورد.بعضی از افراد تمایل چندانی به تزریق ژل و تزریق فیلر لب ندارند. زیرا نمی خواهند فرم طبیعی لب هایشان از بین برود و چهره مصنوعی داشته باشند. اما تزریق ژل لب مدل طبیعی با سایر تزریق هایی که برای لب انجام می شود، قدری متفاوت است

برای تزریق فیلر لب ، پزشک خط تقارن لب ها را در نظر می گیرد و با توجه به حجم و فرم لب هایتان، مقدار ژل مورد نیاز را آماده می کند. سپس از زوایای مختلف، ژل را به داخل لب و به لایه زیرین پوست لب تزریق می کند.سپس پزشک تقارن لب ها را می سنجد و در صورت نیاز، آنها را تنظیم می کند.

ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی بیشتر برای افرادی مناسب است که از فرم لب خود رضایت ندارند و دوست دارند آن را خوش فرم تر کنند و یا به آن کمی حجم دهند.این موضوع برای بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها، تبدیل به یک دغدغه شده است اما خوشبختانه این روز ها راه های فراوانی برای تغییر فرم لب و حجم دادن به آن وجود دارد که یکی از این راه ها، تزریق ژل لب است.

در این مدل از تزریق ژل لب ،لب ها مانند عروسک های باربی فرم داده می شوند اما باید توجه داشت که این فرم لب برای هر حالت صورتی مناسب نیست، پس پیش از اقدام به انجام تزریق ژل لب مدل عروسکی، حتما با پزشک خود مشورت کنید و با توجه به تجربه و پیشنهاد پزشک، تزریق ژل لب انجام دهید زیرا هر صورتی، مناسب برای فرم لب عروسکی نیست و ممکن است پس از تزریق آن چنان که باید، از کار راضی نباشید و با خود افسوس بخورید که چرا مدل دیگری را انتخاب نکردم.متخصصی کلینیک زیبایی لمیس در مسعودیه همه روزه آماده ی راهنمایی شما عزیزان به منظور انتخاب بهترین مدل برای تزریق لب های شما مناسب فرم صورتتان هستند.

بهتر است بدانید،بیشترین میزان درخواست ها برای تزریق ژل لب مدل عروسکی، توسط جوان تر ها است که معمولا صورتی ظریف تر دارند. در این روش ژل را بیشتر به بخش V شکل لب، تزریق می کنند و این قسمت از لب بسیار حجیم تر از سایر قسمت های لب خواهد بود.

ژل لب مدل هالیوودی

یکی دیگر از مدل های به روزی که در کلینیک لمیس انجام می شود، تزریق ژل لب هالیوودی در افسریه و مسعودیه می باشد.امروزه مدل های مختلفی برای لب ها وجود دارد که هر کدام از آن ها زیبایی های خاص خود را دارند. در واقع بر روی صورت هر کسی یک فرم خاص جواب می دهد و با او سازگاری دارد. یکی از مدل های مهمی که طرفداران زیادی به دست آورده برجسته کردن لب ها  با فرم هالیوودی لب ها می باشد. همانطور که از نام این مدل مشخص است، بیشتر آن را در فیلم های سینمایی می توانید ببینید و فرمی مشابه با لب های بازیگران هالیوودی خواهد داشت.

بهترین مارک تزریق ژل لب

بهترین مارک ژل لب شامل فیلرهایی می شوند که بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. فیلر های اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند. هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری ها تولید می شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را ضخیم تر نشان دهد. این فیلر ها به شکل کندی جذب می شوند و می توانند میزان و حجم لب ها را تنظیم کرده تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد.در مرکز لمیس به منظور رضایت بیشتر شما مشتریان و ارائه ی خدماتی بی نقص از بهترین مارک های ژل لب موجود در بازار روز دنیا استفاده می شود.

نکات ضروری قبل از تزریق ژل لب

رعایت نکات ضرروی قبل از تزریق ژل لب از نکاتی ضروری است که می تواند در کسب بهترین نتنیجه تا مدت ها بعد از تزریق لب هایتان نقش موثری را ایفا نماید.به این منظور تعدادی از ضروری ترینی نکاتی که قبل از تزریق ژل لب نیاز است در رعایتشان کوشا باشید را در این بخش از مقاله ذکر نماید.

  • حداقل ۱۰ روز قبل از تزریق ژل از مصرف آسپیرین، داروهای ضد التهابی (مانند ایبوپروفن، ژلوفن و ادویل)، روغن ماهی، ویتامین E و هرگونه ویتامین یا دارویی که باعث افزایش احتمال خونریزی در شما می‌شود، پرهیز کنید.
  • حتماً داروهای مصرفی (درمانی، ویتامینی یا گیاهی) خود را با پزشک چک کنید تا خدایی نکرده عارضه‌ای برایتان پیش نیاید.
  • حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکنید. الکل باعث افزایش احتمال خونریزی و کبودی می‌شود.
  • تا ۲ هفته قبل از تزریق ژل درمان‌های دندانی (شامل جرم‌گیری) انجام ندهید.
  • تزرق ژل درد ندارد ولی برای پیشگیری از هرگونه درد یا ناراحتی، می‌توانید ۱ ساعت قبل از مراجعه به کلینیک استامینوفن مصرف کنید.
  • در روز جلسه‌ی درمانی، با صورتی پاک به کلینیک مراجعه کنید. از لوازم آرایشی و کرم‌های مرطوب کننده استفاده نکنید.
  • قبل از تزریق ژل غذایی سبک بخورید.
  • بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق ژل امکان کبودی یا تورم وجود دارد. طوری برنامه ریزی کنید که فعالیت‌های ورزشی نداشته و در رویدادهای خاصی شرکت نکنید.
  • اگر سابقه‌ی تبخالزدن (ابتلا به ویروس هرپس سیمپلکس) دارید، حتماً در جلسه‌ی مشاوره به پزشک بگویید. ممکن است برای پیشگیری از تبخال نیاز باشد که دارویی مصرف کنید. معمولاً تزریق ژل باعث تبخال نمی‌شود، ولی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب موارد زیر را شامل می شود:

  • لب‌های شما پس از عمل به احتمال زیاد متورم خواهد شد. همینطور امکان دارد در محل های تزریق مقداری قرمزی یا کبودی مشاهده کنید که طبیعی است. بیشتر عوارض جانبی جزئی خواهد بود و شما می‌توانید اکثر فعالیت‌ها را بعد از انجام عمل از سر بگیرید.
  • پس از آن با استفاده از کیسه یخ یا یک مکعب یخ پوشیده شده از پارچه یخ را روی لب‌های خود قرار دهید. این به شما کمک بسیاری می‌کند تا تورم،کبودی و هر درد دیگری کم می‌شود.
  • به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از تزریق ژل لب و یا دیگر مواد پرکننده پوستی، از ورزش سنگین پرهیز کنید. افزایش فشار خون و ضربان قلب در اثر ورزش امکان دارد تورم یا کبودی را بدتر کند.
  • هیدراته بمانید. نوشیدن آب بسیار به بهبودی بدن کمک زیادی می‌کند.
  • میوه‌ها و سبزیجات مرطوب کننده زیادی بخورید و تلاش کنید از سدیم اضافی که موجب بدتر شدن تورم می‌شود پرهیز کنید.
  • به مدت ۴۸ ساعت بعد از درمان از دمای بالا مانند حمام بخار، سونا، یا کلاس‌های ورزشی گرم استفاده نکنید. گرمای زیاد می‌تواند تورم را بیشتر کند.
  • از پزشک خود بپرسید که کدام مسکن در روزهای پس از درمان مناسب است. به طور معمول تیلنول خوب خواهد بود، اما داروهای رقیق کننده خون مثل ایبوپروفن نه.
  • تلاش کنید سرتان را روی بالش بلند قرار دهید تا تورم شما کم شود.روی صورت نخوابید.
  • تا ۲۴ ساعت پس از آرایش لب‌های خود پرهیز کنید.
  • بهتر است پیش از رفع کامل بی حسی لب، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. نگران نباشید معمولا بی حسی بعد از تزریق ژل به لب، برای مدت طولانی (حدود ۴۵ دقیقه) باقی نمی‌ماند.با توجه به بی حس بودن لب‌ها در این مدت به منظور پیشگیری از گاز گرفتگی لب و سایر آسیب‌ها بهتر است چیزی میل نکنید زیرا ممکن است نتایج نامطلوبی بر نتیجه درمان شما داشته باشد.
  • نوشیدن آب ضروری می‌باشد.بعد از تزریق انواع ژل‌ها، وجود آب کافی در بدن برای دستیابی به بهترین نتیجه امری ضروری‌ست.
  • غذا خوردن بعد از تزریق ژل لب مهم است. طبق توصیه اغلب پزشکان بهتر است که افراد بعد از تزریق ژل از رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا شامل جو دوسر، لوبیا و سیب زمینی استفاده کنند.در تزریق ژل به لب، حدود ۱ هفته بعد از تزریق ژل از خوردن غذاهای داغ و نوشیدن مایعات داغ پرهیز شود به دلیل آنکه نوشیدن غذاهای داغ، ماندگاری اثرات ژل را کاهش می‌دهد.
  • مصرف الکل و استعمال دخانیات بعد از ژل لب: طبق مقالات معتبر پزشکی و همچنین تجربیات پزشکان حاذق بهتر است که حداقل به مدت ۱ هفته بعد از تزریق ژل از استعمال دخانیات و نوشیدنی های الکی پرهیز کنید به دلیل انکه استفاده از این مواد احتمال تورم و التهاب را افزایش می دهد.

ماندگاری تزریق ژل لب

ژل های لب در بهترین شرایط خود تا یک سال ماندگاری دارند؛ ولی عموماً تا شش الی هشت ماه ماندگاری دارند. دوام و ماندگاری ژل های لب نیز در بدن هر فرد متفاوت است. به علت اینکه لب ها بیشتر حرکت می کنند بدن زودتر ژل را جذب کرده پس هر شش ماه یک بار نیز به تزریق مجدد می باشید.استفاده از بهترین مارک های ژل لب در کلینیک لمیس افسریه و مسعودیه عاملی است که در افزایش ماندگاری ژل لب های شما تاثیر بالایی را داراست.

ورم بعد از تزریق ژل لب چند روز طول می کشه؟

تبحر پزشکان ما در زمینه ی تزریق ژل لب عاملی است که در به حداقل رساندن عوارض جانبی و ورم های پس از تزریق ژل لب تاثیر شایانی را داراست.به طور کلی بر حسب تجربه زیباجویان عزیز ما ورم های ناشی از تزریق ژل لب به مدل های مختلف تنها تا 3 الی 7 روز پس از تزریق کاملا رفع می گردد و لب های شما فرم دلخواهتان را بدست می آورد.

هزینه تزریق ژل لب در افسریه و مسعودیه

هزینه ی تزریق ژل لب در کلینیک لمیس افسریه و مسعودیه نسبت به سایر کلینیک های زیبایی شرق تهران بسیار مناسب تر می باشد و شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسب جذابیت لب هایتان را چند برابر نمایید.با وجود تخصص بالای پزشک ما و همچنین برند های مورد استفاده در یکی از بهترین کلینیک زیبایی منطقه افسریه و مسعودیه همچنان قیمت تزریق ژل لب بمانند تزریق بوتاکس، به مدل های روسی،چاکدار،طبیعی و غیره بسیار مناسب می باشد و عموم زیباجویان می توانند در مرکز ما نسبت به تزریق  ژل لب هایشان اقدام نمایند.هم چنین برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه ی دقیق تزریق ژل لب می توانید همه روزه با کلینیک زیبایی لمیس ارتباط برقرار نمائید.

سخن نهایی

اگر شما به عنوان زیباجو قصد فرم دهی به لب هایتان را دارید تزریق ژل لب انتخابی بسیار مناسب برای شماست چرا که می توانید با تزریق ژل لب بدون نیاز به استراحت های طولانی،بی هوشی و یا جراحی های تهاجمی در کوتاه ترین زمان ممکن فرم لب های خود را زیباتر نموده و جذابیت چهریتان را چند برابر نمایید.پیشنهاد ما به شما کادر متخصص لمیس بوده چرا که رد این مجموعه می توانید به صورت کاملا بهداشتی توسط تیم مجرب و با هزینه ای باورنکردنی لب هایتان را زیباتر و چهریتان را شاداب تر نمایید.