لیزر زیر بغل در کمترین جلسات با بهترین دستگاه لیزر در افسریه و مسعودیه با تخفیف ویژه

تصویر لیزر زیر بغل در افسریه و مسعودیه

لیزر موهای زائد زیر بغل

موهای زائد در ناحیه ی زیر بغل از جمله مواردی است که همه ی آقایان و بانوان از وجود آن شرمگین هستند و همواره  به دنبال راهی برای حذف دائمی آن می باشند.لیزر موهای زائد ناحیه ی زیر بغل از جمله مواردی است که نه تنها می تواند به از بین بردن موهای زائد زیربغل شما کمک شایانی نماید،بلکه نهایتا در روشن شدن پوست ناحیه ی زیر بغل و افزایش اعتماد به نفس شما نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.

کلینیک رفع موهای زائد لمیس در محدوده ی افسریه و مسعودیه همه روزه آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان  برای کمک به رفع موهای زائد ناحیه ی زیربغل با بهترین دستگاه های روز دنیا می باشد.در ادامه ی مطلب نیز به منظور کسب بهترین نتیجه از درمان با دستگاه لیزر مرکز لمیس به بررسی مهم ترین نکات برای داشتن تجربه ای بی نظیر از لیزر موهای زائد پرداخته ایم.پس اگر شما نیز قصد انجام خدمات لیزر زیربغل را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

لیزر زیر بغل چگونه عمل می کند؟

اساس کار لیزر برای از بین بردن موها، بسیار ساده است.لیزر پالس انرژی نور را در اعماق پوست ساطع می‌کند تا جایی که فولیکول مو را از بین می‌برد.پس از آنکه فولیکول‌های مو از بین می‌رود،مو نمی‌تواند دوباره رشد کند. این روش دائمی در نظر گرفته می‌شود زیرا تعداد فولیکول‌های مو را که قادر به تولید مو هستند به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که برخی از موها ممکن است دوباره در ناحیه تحت درمان رشد کنند،اما نسبت به قبل ظریف ‌تر،روشن‌تر و کمتر خواهند شد.معمولاً برای دستیابی به نتایج مطلوب به جلسات متعدد نیاز است، زیرا لیزر زیر بغل فقط می‌تواند موهایی را که در مرحله رشد فعال هستند در طول هر درمان هدف قرار دهد. تعداد جلسات مورد نیاز به الگوی رشد مو و نوع پوست فرد بستگی دارد.

لیزر زیربغل زنان

از آنجایی که بانوان برای بهداشت شخصی خود اهمیت بالایی قائل هستند و سعی دارند همیشه بدنی عاری از موهای زائد و پوستی بدون تیرگی های ناشی از استفاده ی مداوم از ژیلت ها و سایر ابزارهای موبر تیره کننده ی پوست داشته باشند؛لیزر موهای زائد انتخابی مناسب برای آن هاست.تجربه ی زیباجویان ما در کلینیک زیبایی لمیس افسریه تا کنون به این صورت بوده که پس از چند جلسه استفاده از دستگاه لیزر شاهد تغییر رنگ پوست ناحیه ی حساسی چون زیربغل بوده اند.بوسیله ی دستگاه لیزر مجموعه ی لمیس توانسته اند با صرف هزینه ای اندک پوستی یکدست و عاری از هرگونه موی زائد را تجربه نمایند.

لیزر زیر بغل آقایان

در ارتباط با موهای زائد آقایان، روش های زیادی برای اصلاح کردن آن ها وجود دارد؛ از جمله این روش‌ها میتوان به تیغ و ژیلت، کرم های موبر و یا حتی وکس و موم اشاره کرد. اما ایرادی که همه این روش دارند این است که این روش ها موقتی هستند و نیازمند صرف زمان و انرژی و هزینه ی زیادی برای از بین بردن هستند. یکی از جدیدترین و بهترین را‌ه هایی که مردان نیز می توانند برای از بین بردن این موها استفاده کنند، لیزر موهای زائد آقایان است.بله لیزر موهای زائد مردان کاربردهای زیادی دارد و اخیرا استفاده از این روش بسیار فراگیر شده است چراکه این روش راحت، موهای زائد را تا حد زیادی (نزدیک به 90 درصد) از بین میبرد و روشی دائمی محسوب میشود.

آقایان نیز می توانند مانند خانم ها کل بدن خود را لیزر کنند. اما اگر بخواهیم به تفکیک ناحیه بگوییم: بالا تنه شامل موهای روی قفسه سینه، کمر، پست سینه، زیر بغل، شانه ها، دست ها، موهای روی صورت، خط ریش و ابروها، موهای زائد پشت و بغل گوش، لیزر ناحیه تناسلی، پاها از ساقت تا ران برای آقایان کاربردی تر است.

لیزر موهای زیربغل نیز از جمله ناحیه هایی است که در کلینیک های زیبایی بیشترین متقاضی آقا را به خود اختصاص داده است چرا که این روش می تواند برای آقایانی که مدام به علت تحرک بالا در معرض تعریق هستند راه حلی مناسب برای رعایت بیشتر بهداشت فردیشان باشد.

مزایای لیزر موهای زیر بغل

برخلاف شیو یا وکس، لیزر موهای زائد به فولیکول مو آسیب وارد می کند، به طوری که موی جدید رشد نمی کند. این فرآیند می تواند منجر به کم و کم تر شدن موها برای مدت زمان طولانی شود.از دیگر مزایای این روش عبارتند از:

  • کاهش موهای زیر بغل
  • روشن تر شدن رنگ موها
  • ریز شدن بافت مو
  • کند شدن رشد مو
  • افزایش بهداشت شخصی و کمک به کاهش بوی بد ناشی از تعریق

لیزر زیربغل چند جلسه است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر زیر بغل بمانند لیزر فول بادی و کل بدن بسته به عواملی مانند رنگ مو، ضخامت مو و نوع پوست می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، به طور متوسط، اکثر افراد برای دستیابی به نتایج مطلوب بین 6 تا 8 جلسه نیاز دارند. رشد مو به صورت چرخه‌ای اتفاق می‌افتد و لیزر موهای زائد زمانی مؤثرتر است که مو در فاز رشد فعال باشد. از آنجایی که همه موها به طور همزمان در مرحله رشد فعال نیستند، چندین جلسه برای هدف قرار دادن تمام موهای ناحیه زیر بغل مورد نیاز است. همچنین توجه به این نکته مهم است که رشد مو ممکن است به مرور زمان بازگردد و برای حفظ نتایج بهینه ممکن است به جلسات تکمیلی نیاز باشد. تعداد جلسات اضافه می‌تواند بسته به نوع مو فرد و سرعت رشد مو متفاوت باشد.مراجعه به کلینیکی معتبر که مجهز به دستگاهی مناسب برای حذف موهای زائد باشد نیز از اولین اقداماتی است که می تواند در به حداقل رسیدن تعداد جلسات لیزر شما نقش موثری را داشته باشد.

چه مدت طول می کشد تا نتایج  لیزر موهای زائد زیر بغل را ببینیم؟

شما ممکن است بعد از لیزر موهای زائد موهای نازک تر و کمتری داشته باشید.به طور کلی، بسته به مراحل رشد مو ۳ الی ۴ جلسه طول می کشد تا به نتایج مطلوب برسید.به یاد داشته باشید با وجود این که از لیزر به عنوان روش دائمی نام برده می شود،برای حفظ نتایج در آینده به تکرار جلسات نیاز خواهید داشت و ممکن است هر ۶ تا ۱۲ ماه به تکرار لیزر نیاز داشته باشید.در کلینیک لمیس تضمین ما به شما زیباجویان عزیز این است که در صورت رعایت مراقبت هایی که در ادامه نیز به آن ها اشاره می نماییم بتوانید پس از حتی 2 جلسه درمان با دستگاه لیزر شاهد حذف بخش زیادی از موهای زائد خود به صورت دائمی باشید.

مراقبت های قبل و بعد از لیزر زیر بغل

لیزرموهای زائد از جمله درمان هایی بی خطر است که تنها با رعایت چند مورد مراقبت های ساده قبل و بعد از انجام آن می توان درمانی کاملا موثر را تجربه نمود.

  • در مراقبت قبل از لیزر توصیه می شود تا 24 ساعت قبل از لیزر، سطح پوست با ژیلت اصلاح شود، به‏ طوری که هیچ ساقه مویی روی آن باقی نماند. باقی ماندن ساقه مو باعث کاهش اثربخشی و افزایش خطر سوختگی می‌شود.
  • در مراقبت قبل از لیزر توصیه می شود که موها حتماً باید ضخیم و تیره باشد. افرادی که دارای موی کرکی و نازک هستند، ممکن است با انجام لیزر، دچار پرمویی و یا موها زبر شوند.
  • تا یک ماه قبل از درمان با لیزر از هیچ ‏گونه روشی برای کندن موها مانند: اپیلاسیون، بند، وکس، موچین و غیره استفاده نشود.
  • تا یک ماه قبل از لیزر از برنزه کردن با آفتاب یا سولاریوم خودداری شود. پوست ناحیه مورد نظر نباید به واسطه آفتاب و سولار التهاب و سوختگی داشته باشد.
  • یک ماه قبل از لیزر از داروهای لایه ‏بردار استفاده نشود.
  • در صورت داشتن سوابق بیماری‏هایی از قبیل عصبی و روحی، اختلالات هورمونی، MS، کیست تخمدان، نازایی، حساسیت پوستی و دارویی،بیماری‏های تیرویید،پریود نامنظم، سابقه تبخال و دیابت حتماً به اپراتور لیزر اطلاع داده شود.در موارد خاص با پزشک معالج مشورت شود.
  • در مراقبت قبل از لیزر توصیه می شود تا در صورت وجود بیماری‏های فعال پوستی مثل اگزما، کهیر، زگیل، هرپس (تبخال) و جوش فعال در ناحیه مورد نظر، لیزر انجام نمی‏ شود.
  • در صورت تزریق ژل و بوتاکس، حتماً به اپراتور اطلاع داده شود.
  • در مراقبت قبل از لیزر توصیه می شود که 30 تا 60 دقیقه قبل از انجام لیزر، استفاده از پمادهای بی‏ حسی (زایلاپی، لیدوکایین و زایلوژل) بلامانع است؛ سپس ناحیه مورد نظر باید کاملاً با آب و شامپو تمیز و خشک شود.
  • در صورت استفاده از کرم، لوسیون، مام، بادی اسپلش، اسپری و هرگونه مواد آرایشی در نواحی مورد نظر، حتماً قبل از لیزر با آب و شامپو تمیز و خشک شود.
  • در صورت بارداری و یا اقدام برای بارداری استفاده از لیزر ممنوع است. انجام لیزر در دوران شیردهی، به دلیل اختلالات هورمونی به وجود آمده، با تأیید پزشک معالج امکان‌پذیر است.
  • در طول جلسات درمان، مصرف داروهای پوستی و خاص باید تحت نظر اپراتور باشد.

اکنون که مراقبت های قبل از لیزر زیربغل ذکر شد لازم است به تعدادی از مراقبت های ضروری پس از این درمان نیز توجه داشته باشید:

  • در مراقبت بعد از لیزر توصیه می شود تا 24 ساعت بعد از لیزر دوش گرفته نشود. از مواردی که باعث تحریک پوست می ‏شود مانند (استخر، سونا، تزریق بوتاکس وغیره) خودداری شود.
  • در مراقبت بعد از لیزر توصیه می شود که جهت رفع التهابات و سوختگی، روزی 3 ‏بار از کرم ترمیم ‏کنند استفاده شود و برای رفع خارش، قرص هیدروکسی ‏زین یا سیتریزین شبی یک عدد مصرف شود. در صورت بهبود نیافتن التهابات و سوختگی یا مشاهده موارد خاص بلافاصله با مرکز تماس گرفته و یا به پزشک مراجعه شود.
  • در مراقبت بعد از لیزر  توصیه می شود که از آفتاب گرفتن و سولاریوم، قبل از جلسات لیزر و در فواصل ما بین آن‏ها، پرهیز شود. نواحی مورد نظر توسط لباس، کلاه، دستکش و کرم ضدآفتاب پوشانده شود و در معرض آفتاب نباشد.
  • بلافاصله بعد از جلسات درمان،.برای پیشگیری از ایجاد لک، از کرم ضدآفتاب به طور مداوم استفاده شود.

از بین بردن موهای زیر بغل چه عوارضی دارد؟

لیزر موهای زائد از سری اقدامات زیبایی است که در بسیاری از مواقع با کمترین میزان عوارض جانبی همراه می باشد اما با این وجود نیز برای لیزر موهای زیر بغل، مهم است که به یک مرکز معتبر با دستگاهی قابل اعتماد و به روز مراجعه کنید چرا که با این کار احتمال بروز عوارض جانبی تا حد زیادی کاهش می یابد.همانطور که در مطلب ژل لب و بوتاکس گفتیم، هر امری در زیبایی مسلما با عوارضی مواجه می شود که برخی از شایع ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل عبارتند از:

  • قرمزی
  • درد و ناراحتی
  • ورم
  • زخم (به ندرت)
  • عفونت
  • واکنش های آلرژیک
  • پوسته پوسته شدن
  • ایجاد تاول های پوستی

همچنین همانند سایر روش های زیبایی مانند لایه برداری شیمیایی، لیزر موهای زائد ممکن است باعث افزایش حساسیت پوست شما به آفتاب شود. در حالی که زیر بغل معمولاً به اندازه دیگر قسمت های بدن در معرض نور خورشید قرار نمی گیرد، اما برای احتیاط  بهتر است از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

تغییرات موقت رنگدانه یکی دیگر از عوارض جانبی احتمالی است. این حالت به شکل نقاط روشن روی پوست تیره و نقاط تیره روی پوست روشن ظاهر می شود.به طور کلی، پوست های تیره در برابر تغییرات رنگدانه آسیب پذیرتر هستند.

آیا لیزر زیر بغل باعث سرطان می شود؟

لیزر موهای زائد زیر بغل یک عمل زیبایی ایمن و موثر در نظر گرفته می‌شود و هیچ مدرکی دال بر ایجاد سرطان وجود ندارد. لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن ملانین (رنگدانه) در فولیکول‌های مو عمل می‌کند که بدون آسیب رساندن به پوست اطراف، فولیکول‌های مو را گرم و از بین می‌برد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که FDA هشداری را در مورد استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد روی چشم یا نزدیک آن صادر کرده است، زیرا انرژی شدید نور می‌تواند باعث آسیب‌های چشمی از جمله نابینایی شود. اما در خصوص سرطان زا بودن لیزر زیربغل هیچ مدرکی وجود ندارد. با این وجود مهم است که اطمینان حاصل کنید که مرکزی که برای انجام خدمات لیزر خود انتخاب می‌کنید برای استفاده از تجهیزات لیزر موهای زائد به درستی آموزش دیده باشد،کلینیک لیزر موهای زائد لمیس در این زمینه انتخابی مناسب برای شماست.

علاوه بر این، لیزر زیر بغل نباید در افرادی که سابقه سرطان پوست دارند یا سابقه خال غیرطبیعی یا خال در ناحیه تحت درمان دارند، استفاده شود. همچنین مهم است که قبل و بعد از درمان از پوست در برابر نور خورشید محافظت کنید، زیرا قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند خطر تغییرات رنگدانه و تغییر رنگ پوست را افزایش دهد. به طور خلاصه، لیزر موهای زائد زیر بغل یک عمل زیبایی ایمن و موثر با حداقل خطرات در نظر گرفته می‌شود، اما انتخاب یک پزشک متخصص، محافظت از پوست در برابر قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اجتناب از استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد در نزدیکی چشم بسیار مهم است. همیشه توصیه می‌شود با یک متخصص پوست یا زیبایی دارای مجوز مشورت کنید تا مشخص شود لیزر موهای زائد برای شما انتخاب مناسبی است یا خیر.در کلینیک لمیس افسریه متخصصین این زمینه همه روزه آماده ی ارائه ی مشاوره ی رایگان به شما عزیزان هستند.

آیا لیزر موهای زیربغل دردناک است؟

ممکن است لیزر زیر بغل نسبت به سایر قسمت های بدن دردناک تر باشد چراکه پوست این ناحیه بسیار نازک تراز بقیه ی نواحی بدن است.همچنین در این راستا برای کمک به حداقل رساندن درد در بسیاری از کلینیک های زیبایی پیشنهاد می شود قبل از درمان به منظور کاهش سوختگی  از مقدار کمی کرم بی حسی استفاده کنید.

از تفاوت های کلینیک زیبایی لمیس با سایر مراکز از لحاظ درد ناشی از تجربه ی لیزر زیربغل این است که دستگاه لیزر تینانیوم موجود در این مرکز مجهز به کولینگ بسیار قوی ای است که زیباجو حین درمان و یا پس از آن احساس هیچ گونه سوزش یا دردی را تجربه نخواهد کرد.پس اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستنید که آستانه ی تحمل درد پایینی دارید و تا کنون به علت ترس ناشی از درد لیزر از موهای ناحیه ی زیربغل خود رنج می بردید اکنون می توانید برای لیزر موهای زائد خود با خاطری آسوده به کلینیک تخصصی لیزر لمیس افسریه مراجعه نمایید.

قیمت لیزر زیر بغل افسریه و مسعودیه

تصویر قیمت و هزینه لیزر زیر بغل افسریه و مسعودیه

هزینه لیزر زیر بغل بسته به عوامل مختلفی از جمله محل کلینیک، تجربه پزشک و تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب می‌تواند متفاوت باشد. توجه به این نکته ضروری است که اکثر افراد برای دستیابی به نتایج مطلوب به جلسات متعدد نیاز دارند.

کلینیک رفع موهای زائد لمیس واقع در منطقه ی افسریه و مسعودیه می تواند به شما این مژده را بدهد که در حداقل جلسات ممکن با صرف هزینه ای کاملا مناسب تر از سایر کلینیک های زیبایی برای همیشه از شرموهای زائد ناحیه ی زیر بغل خود رهایی یابید.کلینیک لمیس این تضمین را به شما می دهد که با صرف هزینه ای مناسب تر درمان موثرتری را نیز تحت نظر کادری مجرب و تیم اپراتوری حرفه ای تجربه نمایید.

7 دیدگاه برای “لیزر زیر بغل در کمترین جلسات با بهترین دستگاه لیزر در افسریه و مسعودیه با تخفیف ویژه

  1. ژیلا میگوید:

    این مرکز استاندارد ترین مرکز جنوب شرق تهران هست. هم از نظر بهداشتی هم از نظر علمی هم از نظر برخورد پرسنل هم از نظر جوابدهی.
    من قبلا فقط کلینیکهای بالاشهر میرفتم.کلی وقتم گرفته میشد.کلی هزینه رفت و آمد میدادم.الان از نیرو هوایی ظرف ۲۰ دقیقه میرسم کلینیک لمیس لیزر.
    تازه قیمتهاشونم مناسبه.

    • مدیر سایت میگوید:

      سلام ژیلا خانم.خداروشکر که از مرکز لیزر لمیس افسریه بعنوان بهترین مرکز لیزر شرق تهران یاد کردید.انشالله بتونیم در آینده باعث خرسندی تمامی همراهان مان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *