لیزر فول بادی افسریه و مسعودیه در بهترین کلینیک لیزر شرق تهران

تصویر لیزر فول بادی در افسریه

بسیاری از ما در مورد لیزر موهای زائد شنیده‌ایم. شاید زمانی رهایی از خارش ناشی از موهای زائد تیغ زده و یا دیدن موهای زبر روی چانه بانوان، یک رویا بود اما امروزه تکنولوژی لیزر موهای زائد تمام رویاهای بشر را به حقیقت رسانده است.اگر جز کسانی هستید که قبلا تجربه ناخوشایندی از لیزر داشتید و یا آن را بی فایده می دانید و یا حتی اگر از عوارض آن می ترسید این مطلب برای شماست. در این مطلب سعی کردیم تا تمام ابهامات شما در مورد لیزر موی زائد برطرف کنیم و شما را به مرکز لیزر فول بادی در افسریه بنام لمیس،آشنا کنیم.

مروری بر لیزر موی زائد از گذشته تا امروز

قرن‌های زیادی است که بشر مبنای خود در انتخاب زنان برای کارهای مختلف را براساس پوشش و آراستگی آن‌ها قرار داده‌است. درنتیجه همین رفتارها و عقاید، زنان برای این‌که زیبا به‌نظر برسند باید خود را بیارایند. به‌عنوان مثال زنان چینی با پوشیدن کفش‌های مخصوص، اجازه رشد به پاها نمی‌دادند چون اعتقاد داشتند که پاهای کوچک نشانی از زیبایی محسوب می‌شود. در اروپا با پوشیدن لباس‌های خاص، رشد کمر را محدود می‌کردند زیرا اعتقاد داشتند کمر باریک نماد و نماد زیبایی است.

نوع پوشش زنان آراستگی موها و تمامی جوانب زیبایی زنان همواره مورد بررسی و بحث بوده‌است. حذف موی زائد تنها یکی از تصورات جامعه از یک زن ایده‌آل است. به‌همین دلیل زنان این کار را انجام می‌دهند تا جذاب‌تر جلوه کنند. البته در هزاران سال قبل حذف موی زائد یک روش بر روی ادامه بقا محسوب می‌شد چرا که یخ زدن آب برروی موهای بدن باعث سرمازدگی می‌شد. همچنین حذف موی زائد باعث از بین بردن مکان تجمع شپش‌ها می‌شد. در کشورهای آفریقایی به دلیل گرمای زیاد روش‌های سختگیرانه‌ای را برای حذف موی زائد استفاده می‌کردند. اروپایی‌ها حذف موی زائد را به‌عنوان یک موضوع اختلاف طبقاتی می‌پنداشتند و به‌همین دلیل تمامی مجسمه‌های آن‌ها بدون مو بودند بنابراین حذف موی زائد ریشه عمیقی در فرهنگ جامعه بشریت دارد.

بهترین کلینیک لیزر فول بادی افسریه

لیزر موهای زائد مؤثرترین روش کاهش دائمی موهای زائد بدن می‌باشد.تحقیقات بسیار زیادی در رابطه با روش کاهش دائمی موهای زائد بدن انجام‌شده است.روش لیزر موی زائد را می‌توان در هر جایی مثل خانه و آرایشگاه انجام داد ولی این کار غیرایمن و غیربهداشتی می‌باشد و می‌تواند با انتقال بیماری همراه باشد.رضایتمندی افرادی که به کلینیک لیزر موهای زائد مراجعه می‌کنند بسیار بالا می‌باشد ولی دراین‌بین عده‌ای وجود دارند که نتیجه رضایت‌بخشی دریافت نمی‌کنند که این عدم رضایت ناشی از عدم کیفیت برخی کلینیک‌ها می‌باشد.در این مقاله می‌خواهیم به بررسی عواملی که در میزان رضایت مراجعه‌کنندگان لیزر مؤثر است بپردازیم و در واقع ویژگی‌های یک کلینیک زیبایی خوب را معرفی کنیم .

کلینیک لمیس لیزر ؛ بهترین مرکز لیزر شرق تهران

در کلینیک لمیس، لیزر فول بادی افسریه ؛ تمام عامل‌های تأثیرگذار بر لیزر موی زائد به بهترین شکل گردآوری شده‌است. در این مرکز با استفاده از بهترین و بروزترین دستگاه‌های لیزر موی زائد ؛ به‌کارگیری شرایط ایده‌آل برای افزایش ایمنی و اثربخشی لیزر موی زائد و استفاده از نیروهای مجرب و آموزش‌دیده و همچنین مناسب بودن قیمت لیزر موهای زائد سعی شده‌است تا رضایتمندی بالایی را برای شما مراجعه‌کنندگان عزیز فراهم آورد.به همین دلیل است که علاوه بر لیزر فول بادی، لاغری موضعی و تزریق بوتاکس و ژل لب در مرکز لمیس افسریه به اهالی شرق تهران ارائه می شود.

عوامل مؤثر بر اثر بخشی لیزر موهای زائد

عوامل زیادی بر میزان تاثیرگذاری لیزر موی زائد مؤثراند ازجمله سن، جنس، ژنتیک، تغذیه، نژاد و … اما ما می‌خواهیم در این مقاله بررسی عواملی بپردازیم که متوجه کلینیک می‌باشد .

۱_ تجهیزات و لوازم (حتی موارد مصرفی)

۲_ قوانین و دستوراتی که برای تاثیرگذاری بیشتر در لیزر موی زائد باید رعایت شوند.

۳_ رتبه کلینیک لیزر و میزان آگاهی تیم اجرایی لیزر (مهارت اپراتور لیزر بسیار مهم است)

۴_ خصوصیات فرد مراجعه‌کننده لیزر موی زائد شامل تیپ پوست و مو نژاد نوع تغذیه و …

۵_ داشتن برنامه و زمان‌بندی مناسب برای انجام لیزر موی زائد

 ویژگی‌های کلینیک لمیس از نگاه لیزر فول بادی افسریه

لمیس آیا کلینیک لیزر موی زائد دارای مجوز است؟

کاربری دستگاه لیزر موی زائد نیازمند تجربه و آگاهی و آموزش در این زمینه است. عدم آموزش اپراتور می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری از جمله سوختگی بر اثر لیزر موی زائد ، جوش بعد از لیزر موی زائد، ایجاد لک بعد از لیزر موی زائد و حتی مشکلات بینایی برای اپراتور دستگاه لیزر و حتی مراجعه‌کننده لیزر به وجود آورد. لازم به ذکر است که کاربری دستگاه لیزر نیازمند پزشک نیست و یک اپراتور آموزش‌دیده به‌طور کامل می‌تواند این کار را انجام دهد.

نقش پزشک در زمینه لیزر فول بادی در افسریه و هرجایی دیگر، مشاوره‌ای است یعنی پزشک باید ویژگی‌های مراجعه‌کننده لیزر موی زائد را بررسی کرده و بر اساس آن ویژگی‌ها دستگاه مناسب مراجعه‌کننده و تعداد جلسات لیزر را تخمین زده به مراجعه‌کننده اعلام نماید . گاهاً دیده‌شده که عدم مشاوره پزشک باعث بروز عوارض جبران‌ناپذیری شده‌است کلینیک لیزر موی زائد لمی است با در اختیار داشتن اپراتور مجرب و آموزش‌دیده و پزشک متخصص پوست در منطقه مسعودیه تلاش کرده‌است تا خدمات ویژه‌ای را به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد .

در جلسات مشاوره لیزر چه مواردی مطرح می‌شود ؟

۱_ آیا مراجعه‌کننده، سابقه لیزر موی زائد داشته و در صورت مثبت بودن پاسخ توسط چه دستگاهی لیزری اینکار انجام‌شده است ؟

۲_ چه مدت از آخرین جلسه لیزر موی زائد می‌گذرد ؟

۳_ تعداد جلسات لازم برای لیزر موی زائد چقدر است ؟

۴_ خطرات و عوارض لیزر موی زائد چیست ؟

۵_ هزینه لیزر موی زائد چقدر است ؟

۶_ چه مواردی مراجعه‌کننده قبل و بعد از لیزر موی زائد باید رعایت کند ؟

۷_ آیا دستگاه لیزر موجود برای مراجعه‌کننده مناسب است ؟

۸_ نتایج در هر مراجعه‌کننده به چه صورتی بروز خواهند کرد ؟

جلسه مشاوره در کلینیک لمیس به چه صورتی برگزار می‌شود ؟

شما می‌توانید با مراجعه به بخش لیزر موهای بدن لمیس و اینستاگرام lamis_laser و کارشناس مربوطه ارتباط برقرار کرده و مشاوره لازم را دریافت نمایید.

شماره‌تلفن رزرو وقت لیزر : 09918552844

استفاده از بهترین دستگاه لیزر فول بادی در کلینیک کلینیک لمیس افسریه باعث شده‌ است تا کلینیک لمیس به یکی از بهترین کلینیک لیزر شرق تهران مبدل شود. استفاده ترکیبی از انواع دستگاه لیزر موی زائد باعث شده‌ است کلینیک لمیس بالاترین درصد رضایت مراجعه‌کنندگان لیزر را کسب نماید.

تفاوت دستگاه‌های لیزر کلینیک لمیس با سایر مراکز لیزر در این است که شما در این مرکز لیزری بدون درد را تجربه خواهید کرد و این به دلیل افزایش خنکی پوست توسط دستگاه کولینگ می‌باشد.

بهترین کلینیک لیزر موی زائد باید دارای قیمتی منطقی و متعادل و عادلانه باشد. عوامل زیادی روی هزینه لیزر موی زائد تاثیر می‌گذارند از جمله نوع دستگاه، رتبه‌ی کلینیک لیزر، موقعیت جغرافیایی، میزان دستمزد و مهارت اپراتورها و هزینه‌های مصرفی دستگاه. کلینیک لمیس با در نظر گرفتن این مجموعه عوامل سعی کرده‌است تا هزینه لیزر موهای زائد را متعادل سازد.

فریب قیمت‌های پایین هزینه لیزر موی زائد را نخورید. همان‌طور که در بالا مطرح کردیم هزینه لیزر موی زائد به مجموعه عواملی بستگی دارد. عدم رعایت هر کدام از عوامل فوق باعث کاهش هزینه لیزر موی زائد خواهد شد که عواقب خطرناک و جبران‌ناپذیری خواهد داشت. به‌عنوان مثال به کار بردن دستگاه غیرمجاز و غیراستاندارد در کلینیک لیزر باعث هدر رفتن انرژی و پول مراجعه‌کننده خواهد شد عدم تعویض موارد مصرفی دستگاه لیزر باعث بروز انواع بیماری‌های پوستی در مراجعه‌کننده خواهد شد.

هزینه و قیمت لیزر فول بادی در افسریه

بهترین کلینیک لیزر موی زائد (کلینیک لمیس) مفتخر است که با رعایت کلیه موارد فوق تلاش کرده‌است تا بهترین خدمات را به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد و تلاش کرده‌است تا با قیمتی منطقی و عادلانه این خدمات را ارائه دهد.

 

ناحیه هزینه(تومان)
توتال بادی(کل بدن) 450.000
فولبادی کاربردی 333.000
فولبادی اقتصادی 199.000
صورت کامل 80.000
پا کامل 150.000
لیزر بیکینی 80.000
زیر بغل 80.000
کمر 100.000
شکم 100.000
چانه 30.000
ساق دست 80.000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *