لیزر موهای بیکینی در بهترین مرکز لیزر شرق تهران با تخفیف ویژه و بدون درد و سوزش

تصویر لیزر موهای بیکینی در لمیس لیزر

لیزر موهای بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی امروزه به یکی از ضروری ترین اقدامات برای تمام زیباجویانی که به بهداشت شخصی خود اهمیت بالایی می دهند مبدل شده است؛به گونه ای که بیشتر افراد به جای استفاده مکرر از ژیلت های پوستی و یا روش هایی نظیر اپیلاسیون که در طولانی مدت منجر به شل شدگی پوست خواهد شد،این روش را به عنوان جایگزینی مطمئن برای رهایی همیشگی از شر موهای زائد به ویژه موهای زائد ناحیه ی بیکینی که حذف آن ها نقش موثری در افزایش نظافت و بهداشت فردی داراست،قرار داده اند.

کلینیک زیبایی لمیس واقع در  افسریه و مسعودیه با بهره گیری از بهترین و موثرترین دستگاه های لیزر روز دنیا و همچنین تیم حرفه ای اپراتوری به شما این تضمین را می دهد که به طور قطع پس از لیزر با دستگاه دایود 3 طول موج این مجموعه،با گذشت تنها چند جلسه شاهد حذف دائمی موهای زائد خود باشید.تیم حرفه ای مرکز لیزر کلینیک لمیس در این مقاله قصد دارد تمامی اطلاعات جامع و مفیدی که پیش از لیزر موهای زائد بیکینی اطلاع از آن ها ضروری است را در اختیارتان قرار دهد تا با خاطری آسوده به لیزر موهای زائد خود اقدام نمایید.پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لیزر ناحیه بیکینی چگونه انجام می شود؟

لیزر بیکینی باهدف قرار دادن رنگدانه یا رنگ موها به کار می رود.پس از جذب لیزر، فولیکول مو از بین می رود و دیگر رشد نمی کند.این امر به طور کامل موهای زائد طراف خط بیکینی شما را از بین می برد.انجام لیزر موی ناحیه ی بیکینی همچنین علاوه بر افزایش بهداشت فردی و حذف موهای زائد به بهبود پوست در ناحیه تحت درمان کمک می کند و باعث صاف و بی عیب و نقص شدن و حتی سفید شدن ناحیه تناسلی می شود.

همچنین از دیگر نکات مثبتی که در خصوص لیزر موهای زائد بیکینی وجود دارد این است که  در این نواحی بدن موهای زائد معمولا ضخیم ‌تر و تیره ‌تر از بقیه نواحی هستند و به علت تفاوت بیشتر رنگ پوست و این موها، لیزر موهای زائد می تواند به راحتی بیشتر و اثرگذاری بالاتر انجام گردد.کلینیک لمیس لیزر مسعودیه مجهز به دستگاه لیزر تیتانیوم که یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر روز دنیاست بوده و شما می توانید بدون هیچ گونه احساس درد در این مجموعه حتی پس از یک جلسه لیزر شاهد ریزش به یکباره ی موهای ناحیه بیکینی خود باشید.

لیزر ناحیه تناسلی بانوان

از آنجایی که بانوان برای بهداشت شخصی وسلامت و یکدستی پوست خود اهمیت بالایی قائل هستند همه روزه زیباجویان خانم زیادی به کلینیک لمیس به منظور حذف موهای زائد بیکینی خود مراجعه می نماید.لیزر موهای بیکینی بانوان از جمله مواردی است که با مرور زمان در کنار حذف موهای زائد نقش بسیار موثری نیز در روشن تر شدن پوست،افزایش اعتماد به نفس و نهایتا افزایش کیفیت رابطه ی جنسی بانوان داراست.شما می توانید برای گرفتن وقت به منظور دریافت مشاوره از کلینیک لمیس مسعودیه همه روزه با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

لیزر موهای زائد در دوران بارداری

هیچ تحقیق و شواهدی در مورد بی خطر بودن لیزر موهای زائد در دوران بارداری وجود ندارد. از آنجایی که لیزر موهای زائد با گرم کردن فولیکول‌های مو عمل می‌کند،از نظر تئوری خطر آسیب رساندن به جنین وجود دارد.به همین دلیل، بهتر است در دوران بارداری از لیزر موهای زائد خودداری کنید و پس از این دوران مجددا برای لیزر موهای زائد خود اقدام نمایید.

در برخی موارد نیز دیده شده است که برخی افراد بر این باورند لیزر موهای زائد باعث ناباروری می شود،در مطلب لیزر زیربغل نیز گفتیم که لیزر موهای زائد به هیچ عنوان باعث ناباروری نمی شود. مطلقاً هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد فناوری لیزر می تواند باعث ناباروری یا عقیم شدن شما شود.در روش لیزر فقط سطح پوست تحت تأثیر تابش ها قرار می گیرد، بنابراین حداقل اشعه حاصل از این روش نمی تواند به هیچ یک از اندام های شما نفوذ کند.

مزایای لیزر موهای بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی اگر در مرکز معتبر و قابل اعتماد نظیر کلینیک لیمیس افسریه که یکی از بهترین کلینیک های شرق تهران صورت گیرد نه تنها با هیچ گونه عارضه ای همراه نیست بلکه مزایای متعددی را به همراه دارد که تعدادی از مهم ترین آنها موارد زیر را شامل می شود:

  • بسیار سریع انجام می شود.

لیزر بیکینی به دلیل زمان آماده‌سازی کم، در واقع روشی بسیار سریع محسوب می‌شود. برخی از جلسات آن حتی به کمتر از ۲۰ دقیقه هم می‌رسد. البته مدت زمانی که لیزر طول می‌کشد تا حد زیادی به منطقه مورد هدف و البته میزان موها و همچنین رنگ پوست فرد بستگی دارد.

  • نتایج لیزر ناحیه تناسلی طولانی مدت هستند.

در روش‌های سنتی حذف موهای ناحیه تناسلی مانند استفاده از وکس و موم یا تراشیدن، موها طی چند روز یا چند هفته دوباره رشد می‌کنند. اما موهایی که به طور موثر با استفاده از لیزر حذف می‌شوند، معمولاَ برای چند ماه و گاهی حتی سال‌ها رشد نخواهند کرد. موهایی هم که دوباره رشد می‌کنند، روشن‌تر هستند، حالت پرز مانند دارند و به سختی دیده می‌شوند. برای برخی از افراد این موها برای همیشه از بین می‌روند، به این معنی که هرگز دوباره رشد نمی‌کنند.

  • لیزر بیکینی افزایش اعتماد به ‌نفس را به همراه دارد

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی، منجر به افزایش اعتماد به ‌نفس فرد می­شود. چرا که با انجام لیزر، پوست ناحیه تناسلی ظاهر بسیار بهتری پیدا خواهد کرد.

  • باعث نرم و لطیف شدن پوست ناحیه بیکینی می شود

شیو کردن، اصلاح کردن و استفاده از موم یا وکس، پوست را زبر و بعضاً جوش‌دار می‌کند‌. اما لیزر موهای زائد بیکینی، نرم و لطیف شدن پوست این ناحیه را به همراه خواهد داشت.

  • افزایش رضایت جنسی را در پی دارد

حذف موهای زائد بیکینی، بهداشت جنسی را با خود بهمراه دارد که در نتیجه منجر به رضایت زوجین خواهد شد.

  • نظافت همیشگی و جلوگیری از تعرق، از اثرات لیزر بیکینی هستند.

از مهمترین مزایای بی‌نظیر لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی می‌توان به جلوگیری از تعریق و تمیز بودن همیشگی ناحیه بیکینی اشاره کرد. از آنجایی که در آن قسمت دیگر مویی رشد نمی‌کند، باکتری‌ها نیز نمی ‌توانند در آنجا زندگی کنند و منجر به آلودگی، بوی بد و عفونت شوند.

  • لیزر ناحیه تناسلی با ایمنی بالا همراه است

ممکن است برای برخی افراد استفاده از لیزر روی پوست خطرناک به نظر برسد.اما وقتی این عمل توسط یک تکنیسین مجرب انجام شود، کاملاَ ایمن خواهد بود.این امر یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر این روش برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی است که در کلینیک لمیس لیزر می توانید از این مزیت کاملا اسوده خاطر باشید.

  • لیزر موهای زائد بیکینی روشی غیر تهاجمی است

این درمان،روشی کاملا غیر تهاجمی است. بنابراین زمان بهبودی سریع و خطرات کمتری در اثر استفاده از لیزر بیکینی وجود دارد.

لیزر موهای زائد بیکینی چند جلسه است؟

جلسات مورد نیاز برای حذف همیشگی موهای ناحیه ی بیکینی در هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است و بسته به مواردی چون جنس،رنگ و تراکم موها ممکن است در هر شخص نسبت به دیگری این تعداد جلسات کمتر یا بیشتر باشد.به طور کلی تعداد جلسات لیزر برای هر فردی و در هر ناحیه ‌ای حدود ۶ تا ۸ جلسه است. معمولا بعد از ۸ جلسه بیش از ۸۰ درصد موهای زائد بدن از بین خواهند رفت و پزشک برای تمدید لیزر بدن معمولا هر ماه سپس هر سه ماه،هر شش ماه و در نهایت هر یک سال نوبت تمدید به شما خواهد داد.

البته تعداد جلسات لیزر برای هر بخشی از بدن متفاوت است به عنوان مثال صورت به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد. پس تعداد جلسات هر ناحیه را پزشک با توجه به صلاح ‌دید خود مشخص خواهد کرد.در کلینیک لمیس لیزر از آنجایی دستگاه لیزر با کیفیتی بسیار بالا به حذف موهای زائد شما می پردازد و خدمات اپراتور ها نیز بسیار دقیق و حرفه ای ست نسبت به تعداد جلسات لیزر جای نگرانی نیست چرا که در بسیاری از موارد تنها پس از 6 جلسه شاهد حذف همیشگی موهای زائد خود خواهید بود.

اقدامات قبل از لیزر ناحیه تناسلی

اگر شما هم قصد دارید برای از بین بردن موهای زائد بدنتان از لیزر استفاده کنید،لازم است که به نکات مراقبتی قبل از لیزر فول بادی یا حتی لیزر بیکینی آگاهی کامل داشته باشید.ازجمله نکات مراقبتی قبل از لیزر بیکینی عبارتند از:

  • بهتر است ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از انجام لیزر بیکینی،حتما ناحیه مورد نظر را با استفاده از ژیلت شیو کنید. هرچه اندازه مو کوتاه تر باشد،میزان سوختگی و اثرگذاری لیزر مو هم به مراتب کمتر خواهد بود.
  • بهتر است موهای ضخیم و مشکی رنگی داشته باشید.اثر گذاری لیزر روی موهای نازک و بور گاهی نتیجه ای کاملا عکس به همراه دارد.
  • بهتر است تا یک ماه قبل از اولین جلسه لیزر از وکس،اپیلاسیون، بند، موچین و غیره استفاده نکنید.
  • بهتر است تا یک ماه قبل از لیزر بدن،از سولاریوم و حمام آفتاب استفاده نکنید.در غیر اینصورت دچار سوختگی شدیدی در پوست خواهید شد.(معمولا دستگاه لیزر پوست افرادی که تیره رنگ هستند با دستگاه لیزر رنگ پوست معمولی متفاوت است.)
  • بهتر است به منظور تاثیرگذاری بیشتر لیزر از یک ماه قبل استفاده از لایه بردار‌های بدن را قطع کنید.
  • در صورتی که از داروهای راکوتان، ماینوکسیدیل، کورتون و از این دست داروهای پوستی استفاده می‌کنید حتما به اپراتور این موضوع را اطلاع دهید.
  • اگر دچار بیماری خاص،مشکلات تیروئید،نازایی،اختلالات پوستی،اختلالات روحی وروانی، اختلالات هورمونی وغیره هستید بهتر است با اپراتور این موضوع را در میان بگذارید.
  • اگر بیماری پوستی فعال چون اگزما، تبخال، کهیر، زگیل، جوش و غیره در ناحیه مورد نظر دارید از لیزر آن ناحیه تا بعد از دوران نقاهت خودداری کنید.
  • در صورت استفاده از هرگونه مواد آرایشی بهتر است بدن خود را با آب و شوینده تمیز کنید.
  • در صورت تزریق ژل و بوتاکس از لیزر در ناحیه مورد نظر استفاده نکنید.
  • سعی کنید لباس نرم و آزاد بپوشید، در واقع پوشیدن لباس‌های تنگ باعث اصطحکاک بیشتر با پوست بدن می‌شود و احتمال سوزش و خارش را افزایش می دهد.

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد از روش های کاملا ایمن و غیرتهاجمی است اما پس از انجام لیزر در ناحیه تناسلی بهتر است به موارد زیرتوجه داشته باشید تا عوارض بعد از آن را کنترل کرده و به حداقل برسانید:

  • از استفاده از انواع لوسیون وصابون معطر تا مدت ۳ روز پس از لیزر ممانعت کنید.
  • پیشنهاد می شود پس از انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی از انواع کرم های مرطوب کننده و تقویتی جهت ترمیم پوست استفاده شود.
  • تا ۱۴ روز پس از جلسات لیزر آفتاب گرفتن زیر نور مستقیم خورشید یا سولاریوم ممنوع می باشد.
  • تا ۴۸ ساعت پس از لیزر موهای بیکینی از حمام آب داغ، سونا و شنا خودداری کنید. (به علت استفاده از کلر در آب استخر و سونا)
  • پس از انجام لیزر به مدت ۴۸ ساعت از تمیز و خشک بودن ناحیه تناسلی اطمینان پیدا کنید.
  • خاراندن ناحیه تناسلی بعد از جلسه لیزر می تواند به پوست آن نقطه صدمه وارد کند. از انجام این عمل خودداری کنید.
  • تا دو روز بعد از لیزر از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.

چه کسانی نمیتوانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

قبل از انجام لیزر باید یک جلسه مشاوره با اپراتور داشته باشید تا از سلامت جسمی بدن اطمینان حاصل کند.در این جلسه اگر مشکل پوستی یا هر نوع عارضه دیگری داشته باشید می ‌توانید با اپراتور آن را در میان بگذارید.معمولا بنا به در نظر گرفتن تمامی جوانب احتیاط در کلینیک لمیس به چند دلیل ممکن است اپراتور شما را از انجام لیزر بدن منع کند،ازجمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورت بارداری یا اقدام برای باردار شدن
  • در صورت شیردهی به نوزاد
  • در صورت استفاده از داروهای هورمونی
  • افرادی که داروهای خاص استفاده می‌کنند.
  • افرادی که در اثر استفاده از لیزر موهای زائد، پوستشان سوخته و تیره رنگ شده است.
  • در صورت استفاده از روش هورمون درمانی برای درمان تیروئید و ناباروری بدن

بهترین سن برای انجام لیزر 

همزمان با سن بلوغ فرد رشد موهای زائد بدن هم آغاز می‌شود،متخصصان بر این باورند که بهترین سن برای لیزر بدن می‌تواند بعد از دوران بلوغ باشد.در واقع بعد از دوران بلوغ تمام هورمون‌های بدن به حالت متعادل خود می‌رسند و بهترین زمان برای لیزر موهای زائد بدن می‌ باشد.به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان این دیدگاه را دارند که می‌توان از ۱۴ سالگی لیزر کل بدن یا فول بادی را انجام داد.اما چون سطح هورمون‌های بدن هنوز به تعادل و ثبات خود نرسیده‌ است،احتمال بازگشت موهای زائد وجود دارد.از این رو برای اینکه این احتمال را به صفر برسانند پزشکان پیشنهاد می‌کنند که از سن ۱۸ سالگی لیزر موهای زائد بدن را انجام دهند.در این سن هورمون‌های بدن به پایداری رسیده‌اند و لیزر موهای زائد می‌تواند برای مدت زمان طولانی‌ تری ماندگار باشد.

لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟

لیزر موهای زائد در برخی موارد در صورتی که آستانه ی تحمل درد بیمار پایین باشد می تواند با مقدار کمی درد و سوزش همراه باشد که می توان با استفاده از کرم های بی حسی این میزان درد را پیش از درمان کنترل نمود.کلینیک لمیس به اهالی شرق تهران و افسریه و مسعودیه این مژده را می دهد که بتوانید با کولینگ قوی دستگاه لیزر این مجموعه هیچ گونه احساس درد و سوزشی را نداشته و درمانی بسیار آسوده را پشت سر بگذارید.

لیزر موهای زائد بیکینی چه عوارضی دارد؟

عوارض جانبی رایج لیزر موهای زائد بیکینی شامل قرمزی پوست، تورم، خارش و ناراحتی است. اینها معمولاً در عرض چند ساعت یا یک روز پس از درمان فروکش می‌کنند.در برخی موارد، تاول یا پوسته پوسته شدن نیز ممکن است رخ دهد.جای نگرانی نیست چرا که در صورت رعایت مراقبت های ذکر شده و مشورت با پزشک مجموعه ی ما پیش از لیزر هیچگونه درد و عارضه ای را متحمل نخواهید شد.

هزینه ی لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه ی لیزر موهای زائد بیکینی بسته به انتخاب کلینیک مدنظر شما از منطقه ای به منطقه ی دیگر متفاوت است.از علت هایی که کلینیک لمیس افسریه را نسبت به سایر کلینیک های تهران متمایز ساخته است می توان به هزینه ی مناسب این مجموعه در کنار ارائه ی خدمات حرفه ای و دریافت بهترین نتیجه ی ممکن اشاره نمود.شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار مناسب در کلینیک لمیس برای همیشه از شر موهای زائد ناحیه ی بیکینی خود رهایی یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *